Whitepaper Key Market Research Challenges & the power of the right technology platform

Eingestellt:
Jahrgang:
2014
Herausgeber:
QuestBack GmbH
Unternehmenslogo questback

Within the context of widespread corporate cost reduction initiatives, proving the validity and value of market research is increasingly important, in order to protect its status as an essential strategic business tool. For more than a decade, QuestBack has been at the forefront of helping market research agencies and corporate research teams do just that. This white paper provides QuestBack’s perspective on the challenges facing the market research industry as it strives to deliver high quality and actionable insight under increasing cost and time pressures. It then explains how the right technology tools and partnerships can help research organizations meet these challenges and help them differerentiate, while accelerating and increasing the cost-effectiveness of the research process.

Whitepaper kostenlos anfordern

Bevor Sie das Whitepaper herunterladen können, möchten wir Sie bitten, einige Daten zur Ihrer Person zu hinterlassen. Wir schicken Ihnen dann den Link zum Download Ihres Whitepapers per E-Mail zu.

Das hier angebotene Whitepaper des Herausgebers ist eine aufwändig recherchierte Fachinformation. Wir bitten Sie daher, dem Unternehmen mit dem Hinterlassen Ihrer Kontaktdaten eine Möglichkeit zum nachfolgenden themenbezogenen Austausch zu bieten. Vielen Dank für Ihre Mitwirkung.

Persönliche Daten

Sonstiges

Weitere Whitepaper

Weitere Highlights auf marktforschung.de