Whitepaper Improving Multichannel Marketing with Optimization

Marketing und Werbung Customer Experience / Feedback Big Data / Predictive Analytics
Eingestellt:
Jahrgang:
2014
Herausgeber:
SAS Institute GmbH

In today’s multichannel world, optimizing the performance of marketing activities is complex because of the explosion of channels – there’s just no way around it. Consider what’s involved when trying to maximize profits by offering multiple offers to different audiences across diverse channels. The company may have multiple offers for customers – for example, to save 20 percent on their total purchase, get free shipping on orders over $50, and earn a free $10 gift card if they spend $100. And these special sales promotions are made available across a variety of channels – for instance, in stores, online and via mobile ads.

In any business scenario, a big question is how to best match which customer gets which offer through which channel, at which time, and how frequently to achieve a specific goal – for instance, maximizing sales?

Whitepaper kostenlos anfordern

Bevor Sie das Whitepaper herunterladen können, möchten wir Sie bitten, einige Daten zur Ihrer Person zu hinterlassen. Wir schicken Ihnen dann den Link zum Download Ihres Whitepapers per E-Mail zu.

Das hier angebotene Whitepaper des Herausgebers ist eine aufwändig recherchierte Fachinformation. Wir bitten Sie daher, dem Unternehmen mit dem Hinterlassen Ihrer Kontaktdaten eine Möglichkeit zum nachfolgenden themenbezogenen Austausch zu bieten. Vielen Dank für Ihre Mitwirkung.

Persönliche Daten

Sonstiges

Weitere Whitepaper

Weitere Highlights auf marktforschung.de