Marktanalyse - Trends in Personalization in Retail; Case Studies

Conlumnio
05.2015
18 Seiten

 
Typ:
Marktanalyse
Verfüg­barkeit:
verfügbar
Regionen/­Länder:
  • Europa
  • Asien / Pazifik
  • Mittlerer Osten / Afrika
  • Nordamerika / USA
  • Australien
  • Mittel- / Südamerika
Sprache:
Englisch

Bitte wählen Sie ein Lieferformat und klicken Sie unten auf einen Bestellbutton:

PDF-Datei per E-Mail, Single User License, versandkostenfrei
PDF-Datei per E-Mail, Site License Price, versandkostenfrei
PDF-Datei per E-Mail, Enterprise License, versandkostenfrei


Summary
'Trends in Personalization in Retail” report, published by Conlumino, gives a snapshot of some of the current examples of personalization in retail and the issues that arise.

Key Findings
• Retailers are utilizing a host of platforms, including mobile and social media to engage customers and offer them a personalized shopping experience.

• 3D printing is gaining traction as a means to offer customization across product ranges by several retailers.

• Apps and beacons are being used in a variety of ways to engage with consumers personally.

Synopsis
'Trends in Personalization in Retail” presents a snapshot of diverse examples of personalization strategies by retailers internationally. It covers a diverse range of in-store, product, omni-channel, promotional, and customer-engaging personalization strategies

Reasons To Buy
• Stay abreast of the latest trends in personalization and ensure your business is not lagging behind in competition.

• Understand the value of new retail developments to your business
Table of Contents

Introduction

Amazon

Shop Direct’s Very.co.uk

DFS

Shoefitr & Amazon

Tailor Store

Burberry

Sephora

Shopkick, Shopbeacon

Westfield Shopping Malls

Walgreens

Nike and Vero Moda in China

Dynamic Pricing, North America

Summary



List of Tables

NA



List of Figures

NA

* Alle Preise sind netto ausgewiesen. In Abhängigkeit von Ihrer Rechnungsanschrift ist hierauf noch USt. zu entrichten (Deutschland z.Z. 19%). Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.

 

Über marktforschung.de

Branchenwissen an zentraler Stelle bündeln und abrufbar machen – das ist das Hauptanliegen von marktforschung.de. Unser breites Informationsangebot rund um die Marktforschung richtet sich sowohl an Marktforschungsinstitute, Felddienstleister, Panelbetreiber und Herausgeber von Studien, Marktdaten sowie Marktanalysen als auch an deren Kunden aus Industrie, Handel und Dienstleistungsgewerbe.

facebook twitter google plus