Marktanalyse - Sportswear in Japan

Euromonitor
02.2017
21 Seiten

 
Typ:
Marktanalyse
Verfüg­barkeit:
verfügbar
Regionen/­Länder:
  • Japan
Sprache:
Englisch

Bitte wählen Sie ein Lieferformat und klicken Sie unten auf einen Bestellbutton:

PDF-Datei per E-Mail, versandkostenfrei


SPORTSWEAR IN JAPAN

Euromonitor International

February 2017



LIST OF CONTENTS AND TABLES



Headlines

Trends

Competitive Landscape

Prospects

Category Data

Table 1 Sales of Sportswear: Value 2011-2016

Table 2 Sales of Sportswear: % Value Growth 2011-2016

Table 3 NBO Company Shares of Sportswear: % Value 2012-2016

Table 4 LBN Brand Shares of Sportswear: % Value 2013-2016

Table 5 Distribution of Sportswear by Format: % Value 2011-2016

Table 6 Forecast Sales of Sportswear: Value 2016-2021

Table 7 Forecast Sales of Sportswear: % Value Growth 2016-2021

Executive Summary

Demographic and Economic Trends Hinder Growth While Tourist Spending Disappoints

Sportswear Bolsters Sales Thanks To Athleisure and Exercise Trends

Affordable Fast Fashion Brands and Sportswear Leaders Prove Successful

Online Sales Boosted by Smartphone Apps

Overall Forecast Period Decline Softened by Good Growth for Sportswear

Key Trends and Developments

Rise in Tourist Numbers Has Little Impact on Apparel and Footwear

Internet Has Heavy Impact on In-store Demand for Apparel and Footwear

Athleisure Trend Benefits From Growing Interest in Health and Comfort

Market Data

Table 8 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2011-2016

Table 9 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2011-2016

Table 10 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2011-2016

Table 11 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2011-2016

Table 12 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2012-2016

Table 13 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2013-2016

Table 14 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2011-2016

Table 15 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2016

Table 16 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021

Table 17 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021

Table 18 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021

Table 19 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021

Definitions

Sources

Summary 1 Research Sources

* Alle Preise sind netto ausgewiesen. In Abhängigkeit von Ihrer Rechnungsanschrift ist hierauf noch USt. zu entrichten (Deutschland z.Z. 19%). Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.

 

Werbung

Über marktforschung.de

Branchenwissen an zentraler Stelle bündeln und abrufbar machen – das ist das Hauptanliegen von marktforschung.de. Unser breites Informationsangebot rund um die Marktforschung richtet sich sowohl an Marktforschungsinstitute, Felddienstleister, Panelbetreiber und Herausgeber von Studien, Marktdaten sowie Marktanalysen als auch an deren Kunden aus Industrie, Handel und Dienstleistungsgewerbe.

facebook twitter google plus