Studie - Recruitment and Executive Search Services in Austria

IC CONSULTING GMBH
10.2012
80 Seiten

 
Typ:
Studie
Verfüg­barkeit:
verfügbar
Regionen/­Länder:
  • Österreich
Sprache:
Englisch

Bitte wählen Sie ein Lieferformat und klicken Sie unten auf einen Bestellbutton:

PDF-Datei + XLS-Datei per E-Mail, versandkostenfrei


The report IC Market Tracking Recruitment and Executive Search Services by the company Interconnection Consulting analyzes the market of Recruitment and Executive Search Services.
You get an overview of the development of the total market and the individual segments for example manufacturing industry, public administration, professional services, health and health services, energy and water supply and so on. The report presents market forecasts for all service segments and regions for the upcoming three years, based on our econometric models. The Competition Analysis compares Market shares of the TOP companies by different categories such as for service segments in terms of value for the last two business years as well as rankings and changes in market shares. You also receive Information about the most important Factors of Influence concerning this market.
1) Introduction

1.1) Market Structure

1.2) Methodology

1.3) Definitions und Demarcation



2) Executive Summary

2.1) Market at a Glance

2.2) Market Summary

2.3) Porters Five Forces



3. Total Economic Environment

3.1) International Economy

3.2) National Economy

3.3) Labour Market

3.4) Demography



4) Total Market Analysis

4.1) Market Analysis and Forecast for different Segments

4.2) Competiton Analysis



5) Pivot-Table

* Alle Preise sind netto ausgewiesen. In Abhängigkeit von Ihrer Rechnungsanschrift ist hierauf noch USt. zu entrichten (Deutschland z.Z. 19%). Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.

 

Über marktforschung.de

Branchenwissen an zentraler Stelle bündeln und abrufbar machen – das ist das Hauptanliegen von marktforschung.de. Unser breites Informationsangebot rund um die Marktforschung richtet sich sowohl an Marktforschungsinstitute, Felddienstleister, Panelbetreiber und Herausgeber von Studien, Marktdaten sowie Marktanalysen als auch an deren Kunden aus Industrie, Handel und Dienstleistungsgewerbe.

facebook twitter google plus