Marktanalyse - Luxury Portable Consumer Electronics in Indonesia

Euromonitor
02.2017
14 Seiten

 
Typ:
Marktanalyse
Verfüg­barkeit:
verfügbar
Regionen/­Länder:
  • Indonesien
Sprache:
Englisch

Bitte wählen Sie ein Lieferformat und klicken Sie unten auf einen Bestellbutton:

PDF-Datei per E-Mail, versandkostenfrei


LUXURY PORTABLE CONSUMER ELECTRONICS IN INDONESIA

Euromonitor International

February 2017



LIST OF CONTENTS AND TABLES



Headlines

Trends

Competitive Landscape

Prospects

Category Data

Table 1 Sales of Luxury Portable Consumer Electronics by Category: Value 2011-2016

Table 2 Sales of Luxury Portable Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2012-2016

Table 3 NBO Company Shares of Luxury Portable Consumer Electronics: % Value 2011-2015

Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Portable Consumer Electronics: % Value 2012-2015

Table 5 Distribution of Luxury Portable Consumer Electronics by Format: % Value 2011-2016

Table 6 Forecast Sales of Luxury Portable Consumer Electronics by Category: Value 2016-2021

Table 7 Forecast Sales of Luxury Portable Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2016-2021

Executive Summary

Luxury Goods Continues To Post Strong, Albeit Slower, Value Growth in 2016

Tax Amnesty Attestation in July 2016 and Tkdn Regulations for 4g Smartphones

Luxury Brands in Indonesia Challenged by New Entrants

Store-based Retailing Dominates Distribution

Positive Outlook for Indonesia

Key Trends and Developments

Depreciation of the Rupiah Against the US Dollar Hinders Growth of Luxury Goods

Young Professionals Aged 30 To 34 Are A New Target Group for Luxury Goods

Heritage Brands Still Lead Sales of Luxury Goods

the Emergence of Luxury Goods Internet Retailing

Distribution

Summary 1 Select Luxury Shopping Centres: 2016

Summary 2 Select Luxury Department Stores: 2016

Market Data

Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2011-2016

Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2011-2016

Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2011-2015

Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2012-2015

Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format: % Value 2011-2016

Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2016

Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021

Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021

Definitions

Sources

Summary 3 Research Sources

* Alle Preise sind netto ausgewiesen. In Abhängigkeit von Ihrer Rechnungsanschrift ist hierauf noch USt. zu entrichten (Deutschland z.Z. 19%). Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.

 

Über marktforschung.de

Branchenwissen an zentraler Stelle bündeln und abrufbar machen – das ist das Hauptanliegen von marktforschung.de. Unser breites Informationsangebot rund um die Marktforschung richtet sich sowohl an Marktforschungsinstitute, Felddienstleister, Panelbetreiber und Herausgeber von Studien, Marktdaten sowie Marktanalysen als auch an deren Kunden aus Industrie, Handel und Dienstleistungsgewerbe.

facebook twitter google plus