Marktanalyse - Luxury Eyewear in the Philippines

Euromonitor
01.2017
15 Seiten

 
Typ:
Marktanalyse
Verfüg­barkeit:
verfügbar
Regionen/­Länder:
  • Philippinen
Sprache:
Englisch

Bitte wählen Sie ein Lieferformat und klicken Sie unten auf einen Bestellbutton:

PDF-Datei per E-Mail, versandkostenfrei


LUXURY EYEWEAR IN THE PHILIPPINES

Euromonitor International

January 2017



LIST OF CONTENTS AND TABLES



Headlines

Trends

Competitive Landscape

Prospects

Category Data

Table 1 Sales of Luxury Eyewear by Category: Value 2011-2016

Table 2 Sales of Luxury Eyewear by Category: % Value Growth 2011-2016

Table 3 NBO Company Shares of Luxury Eyewear: % Value 2011-2015

Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Eyewear: % Value 2012-2015

Table 5 Distribution of Luxury Eyewear by Format: % Value 2011-2016

Table 6 Forecast Sales of Luxury Eyewear by Category: Value 2016-2021

Table 7 Forecast Sales of Luxury Eyewear by Category: % Value Growth 2016-2021

Executive Summary

Strong Growth in the Industry Propelled by the Healthy Economy

Luxury Rides on the Increasing Middle-income Segment

Strategic Moves in Product Diversification

Shopping As A Leisure Activity Benefits Store-based Channels

A Positive Forecast Brought by Strong Promises on the Country's Conditions

Key Trends and Developments

Improving Economic Conditions Trickle Down To the Growing Middle-income Groups Pushing Growth in Both Affordable and Absolute Luxury

the Influence of the Internet on Consumer Lifestyles and How It Affects Luxury

the Strong Presence of Middle-income Consumers Causes Luxury Brand Shifts Among Affluent Groups

Growing Luxury Goods Channels Reflect the Growing Consumer Base

Distribution

Summary 1 Select Luxury Shopping Centres: 2016

Summary 2 Select Luxury Department Stores: 2016

Market Data

Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2011-2016

Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2011-2016

Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2011-2015

Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2012-2015

Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format: % Value 2011-2016

Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2016

Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021

Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021

Sources

Summary 3 Research Sources

* Alle Preise sind netto ausgewiesen. In Abhängigkeit von Ihrer Rechnungsanschrift ist hierauf noch USt. zu entrichten (Deutschland z.Z. 19%). Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.

 

Über marktforschung.de

Branchenwissen an zentraler Stelle bündeln und abrufbar machen – das ist das Hauptanliegen von marktforschung.de. Unser breites Informationsangebot rund um die Marktforschung richtet sich sowohl an Marktforschungsinstitute, Felddienstleister, Panelbetreiber und Herausgeber von Studien, Marktdaten sowie Marktanalysen als auch an deren Kunden aus Industrie, Handel und Dienstleistungsgewerbe.

facebook twitter google plus