Marktanalyse - Luxury Eyewear in Argentina

Euromonitor
11.2016
15 Seiten

 
Typ:
Marktanalyse
Verfüg­barkeit:
verfügbar
Regionen/­Länder:
  • Argentinien
Sprache:
Englisch

Bitte wählen Sie ein Lieferformat und klicken Sie unten auf einen Bestellbutton:

PDF-Datei per E-Mail, versandkostenfrei


LUXURY EYEWEAR IN ARGENTINA

Euromonitor International

November 2016



LIST OF CONTENTS AND TABLES



Headlines

Trends

Competitive Landscape

Prospects

Category Data

Table 1 Sales of Luxury Eyewear by Category: Value 2011-2016

Table 2 Sales of Luxury Eyewear by Category: % Value Growth 2011-2016

Table 3 NBO Company Shares of Luxury Eyewear: % Value 2011-2015

Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Eyewear: % Value 2012-2015

Table 5 Distribution of Luxury Eyewear by Format: % Value 2011-2016

Table 6 Forecast Sales of Luxury Eyewear by Category: Value 2016-2021

Table 7 Forecast Sales of Luxury Eyewear by Category: % Value Growth 2016-2021

Executive Summary

Luxury Brands Still Stay Away From Argentina

Affordable Luxury Products Feel the Impact of the Strong Devaluation

the Limited International Offer Is An Advantage for Local Brands

Shopping Centre Patio Bulrrich Concentrates the Few Available Luxury Brands

Slow Return of Luxury Brands

Key Trends and Developments

Luxury Brands Are Absent in Argentina

in View of the Low Offer Argentinian Purchase Luxury Products Outside the Country

Complicated Horizon for National Luxury Brands in Designer Apparel and Footwear

Devaluation of the Exchange Rate Affects the Consumption of Affordable Luxury Products

Distribution

Summary 1 Select Luxury Shopping Centres: 2016

Summary 2 Select Luxury Department Stores: 2016

Market Data

Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2011-2016

Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2011-2016

Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2011-2015

Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2012-2015

Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format: % Value 2011-2016

Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2016

Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021

Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021

Sources

Summary 3 Research Sources

* Alle Preise sind netto ausgewiesen. In Abhängigkeit von Ihrer Rechnungsanschrift ist hierauf noch USt. zu entrichten (Deutschland z.Z. 19%). Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.

 

Über marktforschung.de

Branchenwissen an zentraler Stelle bündeln und abrufbar machen – das ist das Hauptanliegen von marktforschung.de. Unser breites Informationsangebot rund um die Marktforschung richtet sich sowohl an Marktforschungsinstitute, Felddienstleister, Panelbetreiber und Herausgeber von Studien, Marktdaten sowie Marktanalysen als auch an deren Kunden aus Industrie, Handel und Dienstleistungsgewerbe.

facebook twitter google plus