Studie - 2009 Top Entertainment ITO Vendors, Black Book Survey 2009 Results

Orbys Black Book
02.2010
36 Seiten

 
Typ:
Studie
Verfüg­barkeit:
verfügbar
Regionen/­Länder:
  • Europa
  • Asien / Pazifik
  • Mittlerer Osten / Afrika
  • Nordamerika / USA
  • Australien
  • Mittel- / Südamerika
Sprache:
Deutsch

Bitte wählen Sie ein Lieferformat und klicken Sie unten auf einen Bestellbutton:

PDF-Datei per E-Mail, Single User License, versandkostenfrei
PDF-Datei per E-Mail, Enterprise License, versandkostenfrei


The 2009 Black Book of Outsourcing client experience survey investigates a subset of over 131 technology and application outsourcing (AO) contracts held by 57 of the top suppliers for the studios, TV, film and entertainment sector.
The industry encompasses film and television, broadcasting, research, music, home entertainment, merchandising, digital asset management/media delivery and digital rights management clients worldwide.
In order to rank the organizations, 18 key performance indicators (KPIs) are employed specific to infrastructure and AO buyers within the studios, TV, film and entertainment sector, scored on each respective vendor and ranked per KPI.
SUMMARY 5

Survey overview 5

Key findings 5

Entertainment ITO — top honors overall 2009 5

Entertainment ITO — top vendor by function 2009 6

BLACK BOOK METHODOLOGY 7

How the data sets are collected 7

Understanding the statistical confidence of Black Book data 7

Who participates in the Black Book ranking process 8

Entertainment ITO vendor rankings and results, 2009 8

TOP 20 ENTERTAINMENT ITO VENDORS 9

STOP LIGHT SCORING KEY 10

Operational excellence of entertainment ITO vendors 10

OVERALL KPI LEADERS 15

Top score per individual criteria 15

Outsourcing vendors with most top individual criteria scores 16

INDIVIDUAL KEY PERFORMANCE 17

APPENDIX 36

Orbys consulting 36

Disclaimer 36

* Alle Preise sind netto ausgewiesen. In Abhängigkeit von Ihrer Rechnungsanschrift ist hierauf noch USt. zu entrichten (Deutschland z.Z. 19%). Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.

 

Über marktforschung.de

Branchenwissen an zentraler Stelle bündeln und abrufbar machen – das ist das Hauptanliegen von marktforschung.de. Unser breites Informationsangebot rund um die Marktforschung richtet sich sowohl an Marktforschungsinstitute, Felddienstleister, Panelbetreiber und Herausgeber von Studien, Marktdaten sowie Marktanalysen als auch an deren Kunden aus Industrie, Handel und Dienstleistungsgewerbe.

facebook twitter google plus