Studie - 2009 Top Accounts Payable Outsourcing Vendors, Black Book Survey 2009 Results

Orbys Black Book
08.2009

 
Typ:
Studie
Verfüg­barkeit:
verfügbar
Regionen/­Länder:
  • Europa
  • Asien / Pazifik
  • Mittlerer Osten / Afrika
  • Nordamerika / USA
  • Australien
  • Mittel- / Südamerika

Bitte wählen Sie ein Lieferformat und klicken Sie unten auf einen Bestellbutton:

PDF-Datei per E-Mail, versandkostenfrei


In 2009, the Black Book APO Industry user survey investigates over 500 contracts held by 1500 of the top spending organizations and conglomerate corporations globally.
18 Key Performance Indicators (KPIs) or criteria are employed, scored on each respective vendor by client type and ranked on a 0-10 scale per KPI.
Key Findings

Key Finding: Most Important Customer Satisfaction KPIs
Client Relationship & Cultural Fit and Trust are the most important attributes influencing APO client satisfaction with their 2009 outsourcing providers.
Key Finding: Vendor Dissatisfaction is uncommon in the AP Process Outsourcing Industry among Top Ranked Suppliers
Strong dissatisfaction is uncommon in the Finance & Accounting sector of Accounts Payable, occurring in less than 7.5% of US client types, 10.3% of UK clients and 10.8% of International customers. US and Global corporations collectively experience only a 6.8% dissatisfaction rate.
Key Finding: Comprehensive Services Vendor Arrangements from a Comprehensive/End-To-End APO Vendor produces the Highest Satisfaction Rates
Introduction 5



Summary 7



Methodology 9



Predicted High Growth KPO Verticals 11



Top 20 KPO Vendors 12



Stop Light Scoring Key 13



Overview of KPI Leaders 18



Individual Key Performance Indicator Detail 21

* Alle Preise sind netto ausgewiesen. In Abhängigkeit von Ihrer Rechnungsanschrift ist hierauf noch USt. zu entrichten (Deutschland z.Z. 19%). Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.

 

Über marktforschung.de

Branchenwissen an zentraler Stelle bündeln und abrufbar machen – das ist das Hauptanliegen von marktforschung.de. Unser breites Informationsangebot rund um die Marktforschung richtet sich sowohl an Marktforschungsinstitute, Felddienstleister, Panelbetreiber und Herausgeber von Studien, Marktdaten sowie Marktanalysen als auch an deren Kunden aus Industrie, Handel und Dienstleistungsgewerbe.

facebook twitter google plus