Studie - 2009 Brokerage Process Services Outsourcing, Black Book Survey 2009 Results

Orbys Black Book
08.2009

 
Typ:
Studie
Verfüg­barkeit:
verfügbar
Regionen/­Länder:
  • Europa
  • Asien / Pazifik
  • Mittlerer Osten / Afrika
  • Nordamerika / USA
  • Australien
  • Mittel- / Südamerika

Bitte wählen Sie ein Lieferformat und klicken Sie unten auf einen Bestellbutton:

PDF-Datei per E-Mail, versandkostenfrei


In 2009, the Black Book Brokerage Process Services Industry user survey investigates over 500 contracts held by 1650 of the top brokerage businesses, investment banks, organizations and conglomerate corporations globally.

18 Key Performance Indicators (KPIs) or criteria are employed, scored on each respective vendor by client type and ranked on a 0-10 scale per KPI.

Key Findings

?? KEY FINDING: MOST IMPORTANT CUSTOMER SATISFACTION KPIs

Customization, Reliability and Data Security are the most important attributes influencing Brokerage Process Services client satisfaction with their 2009 outsourcing providers.

?? KEY FINDING: VENDOR DISSATISFACTION IS UNCOMMON IN THE BROKERAGE OUTSOURCING INDUSTRY AMONG TOP RANKED SUPPLIERS

Strong dissatisfaction is uncommon in Enterprise Brokerage Services sector, occurring in less than 3.1% of US client types and UK Firms, 4.5%.

?? KEY FINDING : COMPREHENSIVE BROKERAGE SERVICES VENDOR ARRANGEMENTS FROM A COMPREHENSIVE/END-TO-END BPO VENDOR PRODUCED THE 2009 HIGHEST SATISFACTION RATES

?? KEY FINDING : BROADRIDGE RETAINS TOP RANKING

Evidenced by Broadridge’s top customer satisfaction outcomes in 2009 achieving the Black Book top honors for a third consecutive year in Brokerage Services BPO.
Introduction 6



Summary 7



Methodology 9



Top Ranked Functional Areas of Brokerage Services BPO 11 Top 20 Brokerage Services Outsourcing Vendors 15



Stop Light Scoring Key 16



Overview of KPI Leaders 21



Individual Key Performance Indicator Detail 23

* Alle Preise sind netto ausgewiesen. In Abhängigkeit von Ihrer Rechnungsanschrift ist hierauf noch USt. zu entrichten (Deutschland z.Z. 19%). Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.

 

Über marktforschung.de

Branchenwissen an zentraler Stelle bündeln und abrufbar machen – das ist das Hauptanliegen von marktforschung.de. Unser breites Informationsangebot rund um die Marktforschung richtet sich sowohl an Marktforschungsinstitute, Felddienstleister, Panelbetreiber und Herausgeber von Studien, Marktdaten sowie Marktanalysen als auch an deren Kunden aus Industrie, Handel und Dienstleistungsgewerbe.

facebook twitter google plus