Herrenbekleidung

Sie benötigen aktuelle Informationen zum Thema „Marktanalyse Herrenbekleidung“? Dann nutzen Sie die zahlreichen Vorzüge unseres Studien Shops. Wir bieten nationale und internationale Marktanalysen zu verschiedenen Themenkomplexen. Alle Publikationen im Bereich „Herrenbekleidung Studie“ stammen von einem unserer renommierten Partner aus der Marktforschung und verbinden eine Analyse der aktuellen Marktsituation mit einer detaillierten Prognose für die Branche.

Sollten Sie nicht sofort die passende Herrenbekleidung Marktanalyse finden, verwenden Sie bitte unsere Suchfunktion, nutzen Sie die Möglichkeit sich alle Studien alphabetisch, chronologisch und nach Preis sortiert anzeigen zu lassen oder nehmen Sie Kontakt zu uns auf. Gerne beantworten wir Ihre Fragen und stehen Ihnen mit fachlicher Kompetenz bei der Entscheidung zu einer passenden Herrenbekleidung Studie zur Seite.

 

Ver­öf­fent­li­chung

Preis


Menswear in Western Europe

Menswear in Western Europe continued to struggle in 2016, following two major economic downturns in quick succession, with the effect of the latter downturn in 2011 still lingering in... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 07.2017
Preis: 1.050,00 €
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2017
Preis: 800,00 €
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2017
Preis: 800,00 €
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2017
Preis: 800,00 €

Menswear in Israel

zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2017
Preis: 800,00 €

Menswear in Japan

zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2017
Preis: 800,00 €

Menswear in Norway

zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2017
Preis: 800,00 €
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2017
Preis: 800,00 €
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2017
Preis: 800,00 €
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2017
Preis: 800,00 €

Menswear in Turkey

zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2017
Preis: 800,00 €
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2017
Preis: 800,00 €

Menswear in China

zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2017
Preis: 800,00 €
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2017
Preis: 800,00 €

Menswear in the US

zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2017
Preis: 800,00 €
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2017
Preis: 800,00 €

Menswear in Mexico

zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2017
Preis: 800,00 €

Menswear in Poland

zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2017
Preis: 800,00 €

Menswear in Russia

zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2017
Preis: 800,00 €

Menswear in France

zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2017
Preis: 800,00 €

Menswear in Italy

zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2017
Preis: 800,00 €

Menswear in Spain

zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2017
Preis: 800,00 €
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2017
Preis: 800,00 €

The UK Menswear Market 2016-21

SummaryThe menswear market will be the strongest performer out of all clothing sectors with estimated growth of 19.9% in the next five years. A big contributor behind this growth is... zur Marktanalyse

Herausgeber: GlobalData
 
Ver­öf­fent­li­chung: 12.2016
Preis: 5.128,87 €

Menswear in Denmark

The sports-orientated positioning is highly apparent, as several major players introduced sports-inspired apparel ranges during the review period. In addition, in order to portray a... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 04.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Australia

Menswear continued to outpace womenswear in 2015, with sales increasing by 3% in current value terms compared with 2% current value growth for womenswear. Menswear is increasing from a... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 04.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Egypt

Despite price inflation following government legislation and an Egyptian economy still recovering from previous political upheaval, menswear still recorded positive growth in current... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 04.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in the United Kingdom

In 2015 the media paid a great deal of attention to menswear in the UK, as there was an overall lifestyle trend of men showing increasing concern over their appearance and taking more... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 04.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Romania

Failure to adapt to the post-crisis environment saw luxury and premium brands lose ground in menswear in Romania during the review period. One of the best examples of this was the exit... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 04.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in South Korea

Smart casual or semi-suit styles are currently growing in popularity rapidly at the expense of formal suits within menswear in South Korea. It is considered more fashionable for men to... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 04.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in the United Arab Emirates

With total value sales of AED25.5 billion, menswear accounted for a 47% share of total sales of apparel in 2015. This is logical, given that 77% of the population above 15 years old in... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 04.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Morocco

Improving employment rates together with the fact that Moroccan men are increasingly embracing Western lifestyles, including rising involvement in sports and focusing more on being... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 04.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in South Korea

Smart casual or semi-suit styles are currently growing in popularity rapidly at the expense of formal suits within menswear in South Korea. It is considered more fashionable for men to... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 04.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Norway

Menswear in Norway saw the rise of the “lumbersexual” trend in 2015. The contemporary term “lumbersexual” refers to a focus on expression of male attributes and qualities; this is... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 03.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Argentina

The negative local business environment and macroeconomic instability were the main drivers behind menswear’s performance in 2015. Contracting purchasing power in terms of apparel... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Austria

2015 saw a noticeable increase in spending on clothing among Austrian men, which was part of a general trend which developed over the course of the review period. The enhancement of... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Colombia

Although some workplaces such as financial institutions and those requiring face-to-face interaction with customers do not allow casual clothing, the number of companies that allow... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Hong Kong, China

Menswear posted current value growth of 5% in 2015. Men paid more attention to their appearance and fashion trends. They were willing to invest in brands that could represent their... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Germany

In 2015 menswear registered declines in volume and current value terms. Aside from the rather unfavourable weather conditions in the first half of the year, progressive changes in... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Chile

Despite the deceleration of the Chilean economy later in 2014 and throughout 2015, menswear registered healthy current retail value growth of 7% in 2015. Nevertheless the economic... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Greece

2015 was a turbulent year for the Greek economy and Greek society, with consequent negative influences on consumer psychology. Within this unfavourable socioeconomic climate, consumers... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Indonesia

Menswear continued to develop positively in 2015, posting growth of 10% in current value terms. Indonesian men are becoming more concerned about their appearance, and as a result they... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Hungary

In Hungary, retail value sales of menswear recorded an 8% increase in 2015. The growth was mainly driven by a rise in retail volume sales, as prices did not increase significantly... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Malaysia

Male consumers in Malaysia are increasingly aware of the need to take care of their appearance when at work or at leisure. Therefore, many male consumers are gradually becoming more... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Italy

During 2015, sales of menswear in Italy were characterised by two main trends, leading to a significant level of polarisation in the category. On the one hand, the 'buy less but buy... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Israel

Israeli men are increasingly interested in dressing well and they are becoming more adventurous in their choice of clothes. This is mainly due to rising exposure to the prevailing... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in the Netherlands

Although volume sales increased by 1% in menswear during 2015, current value sales declined marginally. Like their female counterparts, Dutch men have also started trading down from... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in the Philippines

Menswear sales are increasing rapidly in the Philippines due to rising fashion consciousness and disposable incomes among male consumers. Social media is playing a huge role in this... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Portugal

The performance of menswear in 2015 was positively influenced by an overall increase in consumers’ purchasing power. Unemployment rates fell to 13% at the same time as GDP grew by 2%.... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Saudi Arabia

With improving employment rates and growing fashion awareness among the Saudi population due to greater to exposure to the Western world, the fashion sense of men in Saudi Arabia is... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Thailand

Menswear continued to perform relatively well with stable current value growth of 3% in 2015. Many Thai men are growing more concerned with their physical appearance and paying greater... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Russia

Menswear in Russia in 2015 was adversely affected by the country’s poor economic climate as a result of falling oil prices, sanctions and devaluation of the national currency, with... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Ukraine

In 2015 Ukrainian men faced rising expenses with growing prices on a number of products and services caused by significant devaluations of the local currency in both 2014 and 2015.... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Taiwan

The gender lines within the society are gradually becoming blurred. The pursuit of beauty was thought to be only for women. Yet, men are socially accepted and even encouraged to pay... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Turkey

Menswear continued to register a positive performance in 2015, due to the increasing prominence of personal appearance, especially amongst employed men living in urban centres. In... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Vietnam

The demand for menswear in the major cities has increased gradually due to an improvement in the economy’s performance and the development of social networking. Moreover, with the open... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Sweden

Menswear grew by 2% in current value terms in 2015. The main factors behind this performance were continued increasing interest among men in fashion in general, but also in good quality... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Singapore

In 2015 there was weaker consumer confidence as the economy slowed down considerably. Men were unwilling to splurge on apparel since it is not a necessity, leading to a contraction of... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Menswear in Venezuela

Empty shelves, little variety and the absence of several products were common features shown by apparel and footwear firms in 2015. Consumers frequently had to visit several stores or... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 02.2016
Preis: 800,00 €

Pullover, Strickjacken, Westen und ähnliche Waren für Männer oder Knaben -Europäische Marktdaten (EU)-

Marktanalyse - 'Pullover, Strickjacken, Westen und ähnliche Waren für Männer oder Knaben'Über diese Marktanalyse:Konjunkturelle Rahmendaten, Marktvolumen für Pullover, Strickjacken,... zur Marktanalyse

Herausgeber: AIK - Kohlhaas & Partner
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2016
Preis: 780,00 €

Slips, Boxershorts und andere Unterhosen für Männer oder Knaben -Europäische Marktdaten (EU)-

Marktanalyse - 'Slips, Boxershorts und andere Unterhosen für Männer oder Knaben'Über diese Marktanalyse:Konjunkturelle Rahmendaten, Marktvolumen für Slips, Boxershorts und andere... zur Marktanalyse

Herausgeber: AIK - Kohlhaas & Partner
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2016
Preis: 780,00 €

HAKA – Herrenoberbekleidung - Industrie – Großhandel – Einzelhandel -Europäische Marktdaten (EU)-

Marktanalyse - 'HAKA — Herrenoberbekleidung - Industrie — Großhandel — Einzelhandel'Über diese Marktanalyse:Konjunkturelle RahmendatenMarktentwicklung — Produktion, Import, Export — in... zur Marktanalyse

Herausgeber: AIK - Kohlhaas & Partner
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2016
Preis: 1.480,00 €

Hemden für Männer oder Knaben aus Spinnstoffen nicht gewirkt oder gestrickt -Europäische Marktdaten (EU)-

Marktanalyse - 'Hemden für Männer oder Knaben aus Spinnstoffen nicht gewirkt oder gestrickt'Über diese Marktanalyse:Konjunkturelle Rahmendaten, Marktvolumen für Hemden für Männer oder... zur Marktanalyse

Herausgeber: AIK - Kohlhaas & Partner
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2016
Preis: 780,00 €

Hemden und Unterhemden für Männer oder Knaben aus Gewirken oder Gestricken -Europäische Marktdaten (EU)-

Marktanalyse - 'Hemden und Unterhemden für Männer oder Knaben aus Gewirken oder Gestricken'Über diese Marktanalyse:Konjunkturelle Rahmendaten, Marktvolumen für Hemden und Unterhemden... zur Marktanalyse

Herausgeber: AIK - Kohlhaas & Partner
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2016
Preis: 780,00 €

Hosen und Latzhosen für Männer oder Knaben aus Spinnstoffen (nicht gewirkt oder gestrickt) -Europäische Marktdaten (EU)-

Marktanalyse - 'Hosen und Latzhosen für Männer oder Knaben aus Spinnstoffen (nicht gewirkt oder gestrickt)'Über diese Marktanalyse:Konjunkturelle Rahmendaten, Marktvolumen für Mäntel... zur Marktanalyse

Herausgeber: AIK - Kohlhaas & Partner
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2016
Preis: 780,00 €

Krawatten, Schleifen (z.B. Querbinder) und Krawattenschals -Europäische Marktdaten (EU)-

Marktanalyse - 'Krawatten, Schleifen (z.B. Querbinder) und Krawattenschals'Über diese Marktanalyse:Konjunkturelle Rahmendaten, Marktvolumen für Krawatten, Schleifen (z.B. Querbinder)... zur Marktanalyse

Herausgeber: AIK - Kohlhaas & Partner
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2016
Preis: 780,00 €

Mäntel, Anoraks, Blousons für Männer oder Knaben aus Gewirken oder Gestricken -Europäische Marktdaten (EU)-

Marktanalyse - 'Mäntel, Anoraks, Blousons für Männer oder Knaben aus Gewirken oder Gestricken'Über diese Marktanalyse:Konjunkturelle Rahmendaten, Marktvolumen für Mäntel, Anoraks,... zur Marktanalyse

Herausgeber: AIK - Kohlhaas & Partner
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2016
Preis: 780,00 €

Mäntel, Anoraks, Blousons für Männer oder Knaben aus Spinnstoffen -Europäische Marktdaten (EU)-

Marktanalyse - 'Mäntel, Anoraks, Blousons für Männer oder Knaben aus Spinnstoffen'Über diese Marktanalyse:Konjunkturelle Rahmendaten, Marktvolumen für Mäntel, Anoraks, Windjacken,... zur Marktanalyse

Herausgeber: AIK - Kohlhaas & Partner
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2016
Preis: 780,00 €

Nachthemden und Schlafanzüge für Männer oder Knaben -Europäische Marktdaten (EU)-

Marktanalyse - 'Nachthemden und Schlafanzüge für Männer oder Knaben'Über diese Marktanalyse:Konjunkturelle Rahmendaten, Marktvolumen für Nachthemden und Schlafanzüge für Männer oder... zur Marktanalyse

Herausgeber: AIK - Kohlhaas & Partner
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2016
Preis: 780,00 €

Anzüge, Kombinationen und Jacken für Männer oder Knaben aus Spinnstoffen (nicht gewirkt oder gestrickt) -Europäische Marktdaten (EU)-

Marktanalyse - 'Anzüge, Kombinationen und Jacken für Männer oder Knaben aus Spinnstoffen (nicht gewirkt oder gestrickt)'Über diese Marktanalyse:Konjunkturelle Rahmendaten, Marktvolumen... zur Marktanalyse

Herausgeber: AIK - Kohlhaas & Partner
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2016
Preis: 780,00 €

Anzüge, Kombinationen, Jacken und Hosen für Männer und Knaben aus Gewirken oder Gestricken -Europäische Marktdaten (EU)-

Marktanalyse - 'Anzüge, Kombinationen, Jacken und Hosen für Männer und Knaben aus Gewirken oder Gestricken'Über diese Marktanalyse:Konjunkturelle Rahmendaten, Marktvolumen für Anzüge,... zur Marktanalyse

Herausgeber: AIK - Kohlhaas & Partner
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2016
Preis: 780,00 €

Arbeitsbekleidung - Kombinationen und Jacken für Männer -Europäische Marktdaten (EU)-

Marktanalyse - 'Arbeitsbekleidung - Kombinationen und Jacken für Männer'Über diese Marktanalyse:Konjunkturelle Rahmendaten, Marktvolumen für Arbeits- und Berufsbekleidung -... zur Marktanalyse

Herausgeber: AIK - Kohlhaas & Partner
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2016
Preis: 780,00 €

Arbeitsbekleidung - Lange Hosen und Latzhosen für Männer -Europäische Marktdaten (EU)-

Marktanalyse - 'Arbeitsbekleidung - Lange Hosen und Latzhosen für Männer'Über diese Marktanalyse:Konjunkturelle Rahmendaten, Marktvolumen für Arbeits- und Berufsbekleidung - Lange Hosen... zur Marktanalyse

Herausgeber: AIK - Kohlhaas & Partner
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2016
Preis: 780,00 €

Bademäntel und –jacken, Hausmäntel etc. für Männer oder Knaben -Europäische Marktdaten (EU)-

Marktanalyse - 'Bademäntel und —jacken, Hausmäntel etc. für Männer oder Knaben'Über diese Marktanalyse:Konjunkturelle Rahmendaten, Marktvolumen für Bademäntel und —jacken, Hausmäntel... zur Marktanalyse

Herausgeber: AIK - Kohlhaas & Partner
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2016
Preis: 780,00 €

Mexico in 2030: The Future Demographic

In 2030, the population of Mexico will reach 148 million, an increase of 16.6% from 2015. Mexico’s population growth, although positive, will be slowing down over this period due to... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2016
Preis: 800,00 €

Mexico in 2030: The Future Demographic

In 2030, the population of Mexico will reach 148 million, an increase of 16.6% from 2015. Mexico’s population growth, although positive, will be slowing down over this period due to... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2016
Preis: 800,00 €

Menswear Retailing in the UK | Verdict Sector Report; Market size, strategic issues and competitive outlook

SummaryThe UK menswear market will grow by £3.2bn in the five years to 2020 — equating to 29.5% growth on 2015. A growing interest in fashion and a willingness to buy more frequently... zur Marktanalyse

Herausgeber: Verdict.retail
 
Ver­öf­fent­li­chung: 01.2016
Preis: 5.128,87 €

Menswear in South Korea

Casual menswear such as jeans continued to show strong growth in 2014 while formal suits continued to decline in South Korea. The main factor was the increase of companies that allowed... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 10.2015
Preis: 800,00 €
Ver­öf­fent­li­chung: 09.2015
Preis: 115,00 €

Menswear in the Czech Republic

Menswear recorded marginally higher current value sales growth than womenswear in 2014. Both categories registered similar performances due to careful spending during a time of... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 09.2015
Preis: 800,00 €

Menswear in Indonesia

In 2014, menswear continued to register strong growth, with a 9% increase in current value sales. Towards the end of the review period, Indonesian men become more concerned about their... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 09.2015
Preis: 800,00 €

Menswear in Malaysia

The casual dressing style is commonly embraced by men in Malaysia. Male consumers wear casual apparel for both work and leisure purposes. They favour the use of casual-style such as... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 09.2015
Preis: 800,00 €

Menswear in the Philippines

Men’s fashion continued to receive greater interest in the Philippines are males were becoming increasingly more attuned to current fashion trends and styles. While women in the... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 09.2015
Preis: 800,00 €

Merve Optik San Tic Ltd Sti in Eyewear (Turkey)

Merve Optik will continue to focus on consumer recognition of the Hawk, Hawk Plus, Mustang and Osse brands, while also seeking to increase its exports over the forecast... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 09.2015
Preis: 115,00 €

Michael Hill Jeweller (Australia) Pty Ltd in Personal Accessories (Australia)

Michael Hill Jeweller (Australia) will focus on increasing its e-commerce revenue and developing its new Emma & Roe brand, increasing profitability for the company. The Michael Hill and... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 09.2015
Preis: 115,00 €

Menswear in Hungary

Euromonitor International's Industrial reports provide a 360 degree view of an industry. The Industrial market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the Electric... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 08.2015
Preis: 800,00 €

Menswear in Australia

Menswear continued to outperform womenswear in 2014. Australian men have continued to embrace fashion and are willing to try different clothing styles and brands whilst looking for... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 07.2015
Preis: 800,00 €

Menswear in Austria

Menswear was influenced by several trends in 2014. With a growing offer of clothing for men in Austria, the attitudes of men towards fashion continued to be more open-minded, with many... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 07.2015
Preis: 800,00 €

Menswear in Brazil

In 2014, menswear in Brazil registered 2% growth to reach sales of BRL24,545 million. This performance was well below that of the review period, when the category increased by a CAGR of... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 07.2015
Preis: 800,00 €

Menswear in Canada

Menswear in Canada registered steady retail value growth in current terms for the majority of the review period, including 2014. Men are increasingly spending money on more expensive... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 07.2015
Preis: 800,00 €

Menswear in Hong Kong, China

Despite economic slowdown and decline in number of mainland Chinese shopping tourists, menswear continued to perform well with steady current value growth of 8% in 2014. The labour... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 07.2015
Preis: 800,00 €

Menswear in India

Retail sales in menswear increased by 14% in current terms to Rs1.2 trillion in 2014. Indian men continued to focus more on their appearance and looks. Apparel is considered as an... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 07.2015
Preis: 800,00 €

Menswear in Portugal

As the national economy showed signs of recovery with the unemployment rate declining and consumers regaining some of their lost purchasing power, demand for menswear increased.... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 07.2015
Preis: 800,00 €

Menswear in Romania

Sales of menswear saw similar performance to women’s wear in 2014. Standard men's jeans and premium men's jeans saw the most dynamic retail value sales growth of 19% and 13%,... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 07.2015
Preis: 800,00 €

Menswear in Singapore

Men’s shirts comprised nearly one third of menswear’s volume sales in 2014, and posting healthy value growth in line with overall menswear at 4%. Value growth of menswear slowed... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 07.2015
Preis: 800,00 €

Menswear in Poland

Menswear saw stagnating prices in current value terms in 2014, with overall unit price declining marginally in the year. While volume sales are being supported by rising real disposable... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 06.2015
Preis: 800,00 €

Menswear in France

Male consumption of menswear in 2014 was characterised by the 'buy-less-but-better” trend: male consumers were increasingly favouring qualitative spending, often in favour of durable... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 05.2015
Preis: 800,00 €

Menswear in Greece

Fashion trends are rather important to Greek consumers and men in particular. Men in Greece follow fashion trends even though the harsh economic environment over the past five years... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 05.2015
Preis: 800,00 €

Menswear in Italy

Men's outerwear saw a considerably sharper retail volume decline in comparison to women's outerwear in 2014, with sales dropping by 4% and 2% respectively. Men's outerwear was hit... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 05.2015
Preis: 800,00 €

Menswear in Mexico

In 2014 options of menswear increased for both causal and formal clothing. International brands such as H.E. by Mango, Suitsupply, Domenico Vacca, Agustino, 69 Slam, Joe Boxer, Supra... zur Marktanalyse

Herausgeber: Euromonitor
 
Ver­öf­fent­li­chung: 05.2015
Preis: 800,00 €
Über marktforschung.de

Branchenwissen an zentraler Stelle bündeln und abrufbar machen – das ist das Hauptanliegen von marktforschung.de. Unser breites Informationsangebot rund um die Marktforschung richtet sich sowohl an Marktforschungsinstitute, Felddienstleister, Panelbetreiber und Herausgeber von Studien, Marktdaten sowie Marktanalysen als auch an deren Kunden aus Industrie, Handel und Dienstleistungsgewerbe.

facebook twitter google plus