Adele Gritten - Future Thinking Group

Adele Gritten, Future Thinking Group (Bild: Adele Gritten)
Adele Gritten (Future Thinking Group)

Adele Gritten ist Director of Key Accounts bei der Future Thinking Group. Zuvor war sie Vice President bei Lieberman Research Worldwide. Davor bekleidete sie die Position der UK Commercial Director bei YouGov.

Kolumnen
Kolumne von Adele Gritten

TTM: A useful model for marketing research?

Gesichtserkennung (Bild: lassedesignen - fotolia.com)

02.08.2016 - Behavioural Economics in marketing research is everywhere now. But many clients frequently need help to make sense of it all. What are they supposed to do with behavioural economics outputs? Too much... weiterlesen

 
Kolumne von Adele Gritten

The client-agency relationship needs a little TLC

Adele Gritten (LRW Europe)

05.04.2016 - I spoke in an MRS Fringe panel session at the annual MRS conference in the UK this month. As someone who has been working in MR for almost 20 years, the first 10 years client side... weiterlesen

 

The polymath versus the specialist: The role of talent in our post-digital research world

Adele Gritten (LRW Europe)

01.03.2016 - By Adele GrittenSpeaking on a UK panel about the future of media research this week, one of the questions I was asked to ponder was about the role of talent in research. Where is... weiterlesen

 
marktforschung.dossier: Gehalt, Innovationen, Mitsprache - Hard und Soft Facts aus der Marktforschung
Interview mit Adele Gritten und Joan Cassidy (LRW)

Über Innovationen in der "so what?" Company

Adele Gritten und Joan Cassidy, Lieberman Research Worldwide

03.06.2015 - Im Interview mit Adele Gritten, Managing Director Europe, und Joan Cassidy, VP of Marketing, beide bei bei LRW | Lieberman Research Worldwide, sprach marktforschung.de über die Rolle von Innovationen... weiterlesen

 
marktforschung.dossier: Behavioral Economics: Revolution im Menschenbild - Revolution in den Methoden?
Behavioural Economics and Market Research

The Inexorable Intertwining of Two Disciplines

Adele Gritten (LRW Europe)

17.03.2015 - Von Adele Gritten, Managing Director, LRW Europe I started my career in market research 20 years ago. At that time, behavioural economics was, at best, confined to a basic... weiterlesen

 
Über marktforschung.de

Branchenwissen an zentraler Stelle bündeln und abrufbar machen – das ist das Hauptanliegen von marktforschung.de. Unser breites Informationsangebot rund um die Marktforschung richtet sich sowohl an Marktforschungsinstitute, Felddienstleister, Panelbetreiber und Herausgeber von Studien, Marktdaten sowie Marktanalysen als auch an deren Kunden aus Industrie, Handel und Dienstleistungsgewerbe.

facebook twitter google plus