Future Thinking

Marktforschungsinstitut - London

Unternehmenslogo Future Thinking

Future Thinking is a global company of researchers, marketers, statisticians, strategists, innovators, creatives and industry experts. We take a consultative approach to market research, placing a commercial focus at the heart of everything we do, by focusing on three key areas that drive a competitive advantage – launch, communicate and experience.
We integrate qual, quant and analytics through the latest technologies to deliver research that engages audiences and drives action.
Our mission is to work alongside brands and businesses to deliver consumer and business insights that tell stories, inspire action and travel within an organisation, long after the debrief.

(Selbstdarstellung des Unternehmens)

Kontakt zum Unternehmen

Future Thinking
Laystall House
8 Rosebery Avenue
EC1R 4TD London
UK

Tel.: +44 (0) 3333 208 220
info@futurethinking.com
www.futurethinking.com

Fakten

  • Gründungsjahr: 2010
  • Mitarbeiterzahl: 173
  • Umsatz: 30 Mio. Euro
  • Preise / Auszeichnungen: UK Sponsorship Awards - Next Generation Sponsorship - Best Use of Research and Evaluation award, 2014
  • Geschäftsführer(in): Jon Priest, Chief Executive Officer; Claudia Strauss, Managing Director UK, Adele Gritten, Managing Director, Key Accounts
  • Inhaber(in): FTGS HOLDCO LTD
  • Mitgliedschaften in Verbänden: ISO 27001, ISO20252, ESOMAR, MRS, IQCS

Branchen

  • Automobil
  • Dienstleistungen
  • Energie / Rohstoffe
  • Entertainment / Freizeit
  • Finanzen / Versicherungen
  • Handel / Konsumgüter
  • Haus / Garten / Bauwesen
  • Medien
  • Landwirtschaft
  • Nahrungsmittel
  • Öffentlicher Sektor / Soziales
  • Healthcare / Pharma
  • Telekommunikation
  • Tourismus / Gastronomie / Außer Haus
  • Transport / Logistik / Versand
  • Umwelt

Themen

  • Trendforschung / Zukunftsforschung
  • Politik- und Wahlforschung / Sozialforschung
  • Preisforschung
  • Mitarbeiterbefragung / Organisationsforschung
  • Kundenzufriedenheit / Kundenbindung
  • Marktstudien / Marktanalysen
  • Werbewirkungsforschung
  • Qualitative Forschung
  • Quantitative Forschung
  • Markenforschung
  • Market Intelligence
  • Mobile Research
  • Social Media Research
  • Mystery Shopping
  • B2B Marktforschung
  • Befragungen (CAPI, CATI, Face-to-face, Online)
  • Benchmark-Analysen
  • Desk Research / Datamining
  • Implizite Methoden
  • Mediaforschung
  • Marktsegmentierung

Werbung

Über marktforschung.de

Branchenwissen an zentraler Stelle bündeln und abrufbar machen – das ist das Hauptanliegen von marktforschung.de. Unser breites Informationsangebot rund um die Marktforschung richtet sich sowohl an Marktforschungsinstitute, Felddienstleister, Panelbetreiber und Herausgeber von Studien, Marktdaten sowie Marktanalysen als auch an deren Kunden aus Industrie, Handel und Dienstleistungsgewerbe.

facebook twitter google plus