MRMW Europe 2021

MRMW EU 2021

The 12th Annual MRMW Europe conference is back as a hybrid event in person and online on October 20-21 in Berlin. Adhering to our “Meet Safe Policy” and the latest health and safety regulations, join us face-to-face or virtually!

For more than 10 years, we are bringing together forward-thinking clients, innovative agencies, and technology disruptors to discuss the latest trends and innovations driving the insights and market research industry forward. Now more than ever, creative thinking and out of the box solutions are needed. MRMW provides the answers, connections, and know-how to help you prevail!

Do not miss this chance to hear from more than 60+ speakers including top brands like TikTok, Unilever, L'Oreal, Adidas, Wella, Philips, GSK, Twitch, Google, Nestle, Weleda and many more!

Running two parallel tracks with QUAL360 and one combined networking space, benefit from all the content and networking our events offer!

Register by July 31st and get 15% OFF. Use promo code: MFS21

 

Weitere Termine

Memex Konferenz 2021

Logo Memex 2021

23.09.2021 - Zeit: 23.9.2021 9:00-19:00 Ort: Präsenz in Berlin oder virtuell „See the Experience“ – eine hybride Konferenz rund um Marktforschung, Technologie und Psychologie Am 23. September… weiterlesen

 

BVM-Seminar: Datenimputation und Datenfusion

23.09.2021 - In der Marktforschungspraxis werden häufig fusionierte Daten erzeugt und ausgewertet. In diesem Seminar werden die Grundbegriffe (z.B. Donor, Rezipient, gemeinsame Variablen, etc.)… weiterlesen

 

BVM-Seminar: Fortgeschrittene Gewichtungsmodelle für die Marktforschungspraxis

24.09.2021 - Iterative proportionale Gewichtung (IPF) ist immer noch der Standard in der Marktforschung. Allerdings lassen sich mit IPF komplexere Gewichtungsaufgaben, wie sie zum Beispiel in… weiterlesen

 

Über marktforschung.de

Branchenwissen an zentraler Stelle bündeln und abrufbar machen – das ist das Hauptanliegen von marktforschung.de. Unser breites Informationsangebot rund um die Marktforschung richtet sich sowohl an Marktforschungsinstitute, Felddienstleister, Panelbetreiber und Herausgeber von Studien, Marktdaten sowie Marktanalysen als auch an deren Kunden aus Industrie, Handel und Dienstleistungsgewerbe.

facebook twitter xing linkedin