MRMW Europe 2019

MRMW is designed and crafted for consumer insight, analytics and market research professionals to stay up to date with the latest trends and innovations. The theme for MRMW 2019 is "Powering The Future of Insight Automation".

With its highly focused, single stream agenda MRMW stands out from the crowd by providing a uniquely open and intimate atmosphere for industry experts to network, learn and discuss. A curated mix of clients, agencies and technology experts ensures you get direct access to the latest trends, innovations and solutions - without the usual spin!

Trusted by over 5000 participants around the world, MRMW conferences bring together thought leaders and insight experts for two days of in-depth knowledge exchange, networking and deal-making. Our unique single stream format, match-making program and curated audience means you get to meet only the right partners for you. This year’s theme is ‘Powering the Future of Insight Automation’. Our A-list speakers include experts from L'Oreal, Intel, Eli Lilly Formula 1, Sberbank, Turkcell, Ericsson, Reckitt Benckiser, Nomad Foods, Signify (Philips Lighting), CPW (Nestle/General Mills) and many more.

WHEN?

June 17-19, 2019 9:00am

WHERE?

Novotel Amsterdam Schiphol Airport

More Informations.

 

Weitere Termine

BVM: Kreativitätstechniken für Gruppendiskussionen und Workshops

17.06.2019 - Inhalt: Viele Märkte sind heiß umkämpft und die Unternehmen stehen unter ständigem Innovationsdruck. Bei Neuentwicklungen von Produkt- und Kommunikationskonzepten oder der... weiterlesen

 

BVM: Die wichtigsten Fallstricke im Vertragsrecht

19.06.2019 - Inhalt: Das Vertragsrecht wird auch für Marktforschungsunternehmen und deren Mitarbeiter immer wichtiger. Wo früher oft ohne ausführliche schriftliche Verträge gearbeitet worden... weiterlesen

 
Über marktforschung.de

Branchenwissen an zentraler Stelle bündeln und abrufbar machen – das ist das Hauptanliegen von marktforschung.de. Unser breites Informationsangebot rund um die Marktforschung richtet sich sowohl an Marktforschungsinstitute, Felddienstleister, Panelbetreiber und Herausgeber von Studien, Marktdaten sowie Marktanalysen als auch an deren Kunden aus Industrie, Handel und Dienstleistungsgewerbe.

facebook twitter google plus