Market Research Summit 2019

Market Research Summit 2019 welcomes a host of new speakers from global and regional brands who are pioneering new approaches in joined-up, actionable insight. The 2019 line-up of experts includes IKEA, BBC, Barclaycard, PepsiCo, The Home Office, Imperial Brands, Dow Jones, Friesland Campina, Innocent Drinks, Premier Foods, Western Union, Autotrader and more.

We know that companies who better meet customer needs give themselves greater competitive advantage. The winners are those who truly value insights and apply the right mix of tools and capabilities to bring that insight together and get better results. As practitioners in market research, consumer insight and business strategy, we play a vital role in enabling brands to understand their customers and as ever, the Market Research Summit provides the best platform for you to be at the forefront of understanding and embracing the most effective ways of deriving actionable insight; both new and old, qual and quant, tech and process.

In one day you will hear from 55+ speakers as they share their stories and solutions on real-time research, social media, qualitative & quantitative methodologies, big data, next-generation technology, artificial intelligence, behavioural economics, neuroscience, knowledge management, data integration, storytelling, and data compliance.

Date:

May 7th 2019

Host:

Insight intelligence

Venue:

Hilton London Tower Bridge
5 more London Place
Tooley Street
London SE1 2BY, United Kingdom

Website

 

Werbung

Weitere Termine

BVM: Shopper Research als wesentlicher Baustein in der Marktforschung

18.02.2019 - Inhalt:  Der Bereich Shopper Research gewinnt zunehmend an Bedeutung, weil er sich schwerpunktmäßig auf den Einkaufsprozess bzw. auf einzelne Aspekte des Einkaufsprozesses von... weiterlesen

 

IIeX Europe 2019

llex2019

18.02.2019 - IIeX is all about what’s new in the world of marketing insights. To be part of the future of insights, join us at Insight Innovation eXchange Europe, 18-19 February 2019 in... weiterlesen

 

BVM: SPSS für Marktforscher - Anwendung der Statistik

21.02.2019 - Inhalt: Das Seminar gibt eine gründliche und systematische Einführung in die Arbeit mit IBM SPSS Statistics. Im Fokus stehen Programmphilosophie, Oberfläche, grundlegendes Vorgehen,... weiterlesen

 
Über marktforschung.de

Branchenwissen an zentraler Stelle bündeln und abrufbar machen – das ist das Hauptanliegen von marktforschung.de. Unser breites Informationsangebot rund um die Marktforschung richtet sich sowohl an Marktforschungsinstitute, Felddienstleister, Panelbetreiber und Herausgeber von Studien, Marktdaten sowie Marktanalysen als auch an deren Kunden aus Industrie, Handel und Dienstleistungsgewerbe.

facebook twitter google plus