Market Research Summit 2019

Market Research Summit 2019 welcomes a host of new speakers from global and regional brands who are pioneering new approaches in joined-up, actionable insight. The 2019 line-up of experts includes IKEA, BBC, Barclaycard, PepsiCo, The Home Office, Imperial Brands, Dow Jones, Friesland Campina, Innocent Drinks, Premier Foods, Western Union, Autotrader and more.

We know that companies who better meet customer needs give themselves greater competitive advantage. The winners are those who truly value insights and apply the right mix of tools and capabilities to bring that insight together and get better results. As practitioners in market research, consumer insight and business strategy, we play a vital role in enabling brands to understand their customers and as ever, the Market Research Summit provides the best platform for you to be at the forefront of understanding and embracing the most effective ways of deriving actionable insight; both new and old, qual and quant, tech and process.

In one day you will hear from 55+ speakers as they share their stories and solutions on real-time research, social media, qualitative & quantitative methodologies, big data, next-generation technology, artificial intelligence, behavioural economics, neuroscience, knowledge management, data integration, storytelling, and data compliance.

Date:

May 7th 2019

Host:

Insight intelligence

Venue:

Hilton London Tower Bridge
5 more London Place
Tooley Street
London SE1 2BY, United Kingdom

Website

 

Weitere Termine

BVM: Data Science Cup 2019

25.03.2019 - Mit dem "Game of Throlls" schreibt der BVM Berufsverband Deutscher Markt- und Sozialforscher e.V.  zum dritten Mal den Data Science Cup aus. Der Verband schafft damit einen... weiterlesen

 

BVM: Vertiefung der Marktforschungspraxis

28.03.2019 - Inhalt: Das Vertiefungs-Seminar richtet sich an fortgeschrittene Marktforscher in Unternehmen, Instituten oder Agenturen, die über eine Aktualisierung des Grundwissens hinaus... weiterlesen

 

BVM: Agiles und kundenzentriertes Innovationsmanagement

01.04.2019 - Inhalt: Innovationen sind das Lebenselixier für die meisten Unternehmen, da sie die beste Strategie für organisches Wachstum darstellen. Doch Innovation ist ein überaus riskantes... weiterlesen

 
Über marktforschung.de

Branchenwissen an zentraler Stelle bündeln und abrufbar machen – das ist das Hauptanliegen von marktforschung.de. Unser breites Informationsangebot rund um die Marktforschung richtet sich sowohl an Marktforschungsinstitute, Felddienstleister, Panelbetreiber und Herausgeber von Studien, Marktdaten sowie Marktanalysen als auch an deren Kunden aus Industrie, Handel und Dienstleistungsgewerbe.

facebook twitter google plus