QUAL360 Europe 2021

Qual360 EU 2021

The 12th Annual QUAL360 Europe conference is back as a hybrid event in person and online on October 20-21 in Berlin. Adhering to our “Meet Safe Policy” and the latest health and safety regulations, join Europe’s most popular qualitative conference for insight leaders and market researchers; - face-to-face or virtually!

Experience this exciting mix of client case studies, interactive workshops and round tables to discuss innovative approaches and methodologies as well as the latest research technologies. This unique concept allows for a diverse range of participants and topics at each conference, offering local trends as well as a global perspective.

Do not miss this chance to hear from more than 60+ speakers including top brands like TikTok, Unilever, L'Oreal, Adidas, Wella, Philips, GSK, Twitch, Google, Nestle, Weleda and many more!

Running two parallel tracks with MRMW and one combined networking space, benefit from all the content and networking our events offer!

Register by July 31st and get 15% OFF. Use promo code: MFS21

 

Weitere Termine

GOR 21

Logo GOR

10.09.2021 - Die General Online Research-Konferenz 2021 (GOR 21) findet vom 8. bis 10. September 2021 in Zusammenarbeit mit der HTW Berlin – Hochschule für Technik und Wirtschaft statt. Die… weiterlesen

 

BVM-Seminar: Vertiefung der quantitativen Marktforschungspraxis

21.09.2021 - In der Marktforschung gibt es ein breites Methodenspektrum: verschiedene Erhebungsmodi, wie telefonische oder schriftliche Befragungen, persönliche Interviews mit oder ohne… weiterlesen

 

BVM-Seminar: Markt- und Kundensegmentierungen erfolgreich aufsetzen und implementieren

22.09.2021 - Durch Marktsegmentierungen können Unterschiede zwischen verschiedenen Marktsegmenten bzw. Käufergruppen in Hinblick auf Kaufverhalten und andere relevante Merkmale aufgedeckt werden.… weiterlesen

 

Über marktforschung.de

Branchenwissen an zentraler Stelle bündeln und abrufbar machen – das ist das Hauptanliegen von marktforschung.de. Unser breites Informationsangebot rund um die Marktforschung richtet sich sowohl an Marktforschungsinstitute, Felddienstleister, Panelbetreiber und Herausgeber von Studien, Marktdaten sowie Marktanalysen als auch an deren Kunden aus Industrie, Handel und Dienstleistungsgewerbe.

facebook twitter xing linkedin